sábado, 4 de mayo de 2013

LA FOTO DE LA SETMANA: "Singing in the rain"

Amb una mica de retràs, però ací teniu l'entrega setmanal de fotos que vaig fent.

En el Pantà de l'Amadori a 28 d'abril de 2013

"Singing in the rain"

Si, si, ja se que es un tòpic..., però es que aquets Papafigo mascle estaba així, cantant mentres ploia el diumenge pel matí, i jo des de dins del cotxe contemplant l'escena. Finalment en vaig decidir a tractar de fer una foto, malgrat que em trobava a molta distancia i no tenia el multiplicador de focal, amb postura incòmoda i escasa llum. Però eixa poca llum que hi havia, per la seua temperatura de color (algun dia explicarem algo d'açò) creaba un ambient especial degut a la dominant blava, que fa que contrasten els el·lement de la imatge. Defectes de la foto: el retallque he fet (quasi 50%), fa més visible el "soroll" de la imatge, degut a que la poca llum ambient obligaba a utilitzar un ASA el·levat (640 ISO); res es perfecte...


DADES FOTO:

Canon EOS 60 D, objetiu 300 mm F/4
Modalitat de foto: Exposició manual
Tv (Velocitat d'obturació): 1/320
Av (Valor d'abertura): 4.0
Tipus de medició: Medició puntual
Compensació de l’exposició: 0
Velocitat ISO: 640


Resolució de la incògnita de l'altra setmana

Tot els que em vareu contestar, heu acertat!!!; no puc negar que al blog el segueixen bons ornitòlegs...



Salutacions

Santa el makilet

No hay comentarios:

Publicar un comentario

DEIXA EL TEU COMENTARI