viernes, 12 de abril de 2013

LA FOTO DE LA SETMANA: "Sang freda"

En La Vila Joiosa a 5 d'abril de 2013

Les temperatures comencen a pujar i aixó fa que una amplia representació de la nostra fauna comence a despertar: els rèptils.

Caminant per un terraplé vaig vorer com es menejava una cosa d'entre les herbes. El Fardatxo (Timon lepidus) es va amagar dins d'un cau de conills. Em vaig asseure i amb la càmera montada damunt del tripode i vaig esperar més de 25 minuts a que traguera el cabet... Vaig fer varies fotos, però al menejar-me per tal de canviar de posició, va desapareixer al fons del forat.



DADES FOTO:

Canon EOS 60 D, objetiu 300 mm F/4, trípode.
Modalitat de foto: Prioritat d'abertura AE
Tv (Velocitat d'obturació): 1/125
Av (Valor d'abertura): 7.1
Tipus de medició: Medició promedia ponderada central
Compensació de l’exposició: +1/3
Velocitat ISO: 100
Foto retallada al 30%

Salutacions.

Santa "el makilet"

2 comentarios:

  1. Quants segles no hauran de passar perquè els animals ens miren sense por!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. No sí mi no en te por, es al "tubarro" del 300mm que pareix un cano... Salutacions

      Eliminar

DEIXA EL TEU COMENTARI