miércoles, 24 de abril de 2013

LA FOTO DE LA SETMANA: "Verde que te quiero Verde-cillo" i "Entrant al garatge-niu"

Si la setmana passada tan sols tenia una foto que mostrar-vos, aquesta en tinc "un fum", però vos mostraré dos d'elles.

"Verde que te quiero Verde-cillo"

En els Porxes (La Vila Joiosa) a 16 d'abril de 2013

Continue a la busqueda del reflexe que "em diga algo", i malgrat que tan sols son els Gafarronets (Serinus serinus) l'espècie que baixa a beure a l'acebador, hi ha alguna que altra imatge que comença a "parlar amb mi"....

Ah per cert tinc que fer-vos una confesió: NO HE POGUT RESISTIR-ME HE SUCUMBIT A LA TENTACIÓ!!!!.... HE EMPRAT UN FONS ARTIFICIAL!!!!, pobre de mi on he arribat...


DADES FOTO:
Canon EOS 60 D, objetiu 300 mm F/4, trípode,i amagatall fixe.
Modalitat de foto: Manual
Tv (Velocitat d'obturació): 1/640
Av (Valor d'abertura): 5.6
Tipus de medició: Promediada central
Compensació de l’exposició: +1
Velocitat ISO: 200


"Entrant al garatge-niu"

En la Foia Major (La Vila Joiosa) a 21 d'abril de 2013

Gràcies al meu bon amic (en La Vila diriem "amigatxo") Jesus martinez "el Palmera" que em va advertir d'un niu que tenia a la seua caseta i que com es costum en ell, em va posar totes les facilitats que vaig voler, vaig poder estar durant un dia (llàstima els polls estaven molt creixcuts...) tractant d'aconsseguir alguna foto atractiva en "alta velocitat"; empresa per a mi molt complicada doncs tan sols disposava de dos unitats de flash per tal de il·luminar l'escena... Aquesta es una de les millors.


DADES FOTO:
Canon EOS 60 D, objetiu 18-55 mm F/3,5-5,6, trípodes, dos flash Canon 550 EX.
Modalitat de foto: Manual
Tv (Velocitat d'obturació): 1/160
Av (Valor d'abertura): 8.0
Tipus de medició: Puntual
Compensació de l’exposició: 0
Velocitat ISO: 100

Per cert, la setmana que ve més pistes al voltant del niu...

Salutacions

Santa el makilet

2 comentarios:

DEIXA EL TEU COMENTARI