lunes, 17 de diciembre de 2012

LA FOTO DE LA SETMANA: "La xicoteta i bonica matadora"

Els Porxes a 15 de desembre de 2012


Avuí vos presente a una "xicoteta" amiga que em vaig trobar el dissabte en la barraqueta del abeurador mentres feia alguns arreglos. La vaig ficar en un pot i el diumenge, abans d'alliberar-la li vaig poder fer un parell de fotos. Es tracta d'una Taràntula europea o com la criden ara, Aranya llop (Lycosa tarantula) i malgrat el seu tamany i tindre una picadura verinosa, aquesta no es més dolorosa que la d'una vespa... amb les "pestes" que conten d'aquestos beneficiosos animalests!!...

DADES FOTO:
Canon EOS 350 D, objetiu Tamron 90 mm F/2,5, 2 flashos Caonon 550 EX, 2 trípodes y disparadors remots per als flashos (o triggers)
Modalitat de foto: exposició manual
Tv (Velocitat d'obturació): 1/200
Av (Valor d'abertura): 7,1
Tipus de medició: Medició parcial
Velocitat ISO: 100

M'agradaria dedicar-li-la a Silvia i Rebeca, amigues i companyes de treball; per que elles tambè son xicotetes, boniques i de tant en tant "es peguen una picà que alça bambolla"!!!!!... ah!!! i algo "llobes" tambè....  

el makilet

No hay comentarios:

Publicar un comentario

DEIXA EL TEU COMENTARI