domingo, 26 de octubre de 2014

DIARI AMAGATALL "JUANIN": Dia de grans sorpreses"

En la serra c'Aitana a 25 d'octubre de 2014

Fantàstica sessió al nostre amagatall en la serra d'Aitana. I va ser "fantástica" per varios motius, en primer lloc, per la gran quantitat de Merles acollarades / Mirlo capiblanco / Ring Ouzel (Turdus torquatus) que vaig vorer; fins a 8 exemplars al voltant del nostre amagatall i en l'abeurador, però per allí eixe matí varen pasar més de 40 exemplars!!! I el segons motiu i el que més il·lusió em va fer, es que per fí varen fer acte de presencia els Trencapinyols / Picogordo / Hawfinch (Cocothraustes cocothraustes) o com diu el meu amic Andres Tonda (al que li dedique aquesta entrada al blog): "Cabezones"; espècie molt difícil de vorer en Alacant però que tenia el presentiment i l'esperança que tard o prompter l'aconsseguiría fotografiar-la al amagatall i així va ser ahir.

Merla acollarada / Mirlo capiblanco / Ring Ouzel (Turdus torquatus):





Femella (dreta) i mascle (esquerra)
 
Trencapinyols / Picogordo / Hawfinch (Cocothraustes cocothraustes):
 


 
 Tots aquestos exemplars d'abans son mascles, el de baix una femella



Tordantxa / Zorzal Charlo / Mistle Thrush (Turdus viscivorus) que tambè va ser ahir la primera vegada que el vaig la vaig poder fotografiar!!:
 
 
 
I per a finalitzar un xicotet video realitzat des de l'amagatall:
  
 
 
Tarifes utilització amagatall "Juanin":
 
 
 
- 2 fotógrafos - 40 euros /fotógraf
- 1 fotógrafo - 50 euros
 
Salutacions.
 
Santa
Ullades Naturals
 
 
 
 
 
 


No hay comentarios:

Publicar un comentario

DEIXA EL TEU COMENTARI