jueves, 9 de enero de 2014

LA FOTO DE LA SETMANA: "La Blanca i ...negra!!"

Al amagatall "Cesc Martínez" en La Vila Joiosa a 30 de desembre de 2013

Penúltim dia e l'any i vaig a fer el primer intent de fotografiar a l'Aguiló (Buteo buteo) que ve a visitar-nos al amagatall "CM". I ell no em va defraudar, va arribar poc després de les 9:30 del matí i em va permetre disfratur amb els contrallums que podeu vorer en les fotos. Malgrat que a mi em va ser fidel, no fa fer el mateix amb uns companys que vingueren diez més tard.... (mireu per contra ací: http://ornialcaraz-elnaturalista.blogspot.com.es/2014/01/hide-ullades-naturals.html i http://toniabellerol.blogspot.com.es/2014/01/fotografiant-dins-dels-hides-de-santa.html); a vorer si continua sent-me fidel o pel contrari m'abandonat...

Però malgrat l'apreci que li tinc a aquest animal especialmente després de que el primer dia estant fotografiant-lo, al cap d'una bona estona, em donara compter de que estaba "coixo"de la pota esquerra , tal vegada per una fractura mal soldada; vulc dedicar la Foto de la Setmana a un au que fins enguany havia representat tot un repte tractar de fotografiar-la. Em refereixc a la Blanca (Pica pica) bonica i recelosa com pocs ocells per lo que acostar-se a ella no es gens fácil; però que enguany i associada als aguilons que tinc controlats fa més acte de presencia en els amagatalls.

El motiu de el·legir aquesta foto tambè ve marcat per les seues peculiaritats: es en blanc i negre i està rezlitzada en el que es denomina "en clave alta, es a dir una imatge en la que en el seu histograma (algún dia tindré que explicar que es un histograma i com funciona) està totalment desplaçat cap a la dreta o tonos clars; en poques paraules una foto on les tonos més clars son els dominants, com es en aqeust cas. I es que la situación m'ho indicava un contrallum prou marcat i un cel molt uniforme. Espere que vos agrade malgrat que se'n eix una mica de lo habitual del blog.



DADES FOTO:
Canon EOS 60 D,  objetiu 300 mm F/4, trípode i amagatall fixe.
Modalitat de foto: Exposició manual
Tv (Velocitat d'obturació): 1/200
Av (Valor d'abertura): 4.0
Tipus de medició: Medició puntual
Compensació de l’exposició: Medició al cel i sobreexpose +3
Velocitat ISO: 320

Una sola Foto de la Setmana però hi havien més:





Foto de Ferreret (Lophophanes cristatus) realitzada en 
compañía del meu germà Tomàs al amagatall d'Aitana
 
Salutacions i fins la propera entrada.
 
Santa el makilet
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

DEIXA EL TEU COMENTARI